Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

3. Ας εστιάσουμε στο θετικό.


 "Υπάρχει μια συναισθηματική οικονομία που μας συνδέει όλους μας όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία. Έτσι σε κάθε μας αλληλεπίδραση, μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να αισθανθούν καλύτερα ή χειρότερα"(Daniel Coleman).


Η πραγματική επικοινωνία δεν εξαρτάται μόνο από το βαθμό στον οποίο κάνει αντιληπτό το μήνυμα μας ή απο το βαθμό της διευκρίνισης του μηνύματος που κάποιος άλλος προσπαθεί να μάς μεταδώσει. Πηγαίνει πολύ βαθύτερα. 


Οι ειδικοί στην επικοινωνία κάνουν τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνούν να αισθάνονται πολύ καλύτερα απο ότι πρίν. Φροντίζουν ώστε να λένε κάτι που δίνει αξία στο συνομιλούντα καθώς και να επικοινωνούν την εκτίμηση τους σε όλα όσα ο συνομιλών προσπάθησε να τους επικοινωνήσει.


Με άλλα λόγια αυτό συμβαίνει μόνο όταν η επικοινωνία εστιάζεται στους ανθρώπους και όχι στις λέξεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου